معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح كرد: انتخاب مدیران ارشد از داخل مجموعه وزارت راه و شهرسازی

به گزارش زیپو كالا معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه در این وزارتخانه باید تمام مدیران و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه راه وشهری انتخاب شوند، اظهار داشت: برنامه اصلاح نظام اداری همچون طرح هایی است كه وزارت راه و شهرسازی در چارچوب ۱۰ برنامه آنرا دنبال می كند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، سید سعید ظهر امروز (شنبه) در آئین تكریم و معارفه مدیركل راه و شهرسازی استان اصفهان، با اشاره به اینكه دشمنان انقلاب از همان روز اول چشم به نابودی آن داشتند، اظهار نمود: امروز پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شاهد تنومند شدن درخت انقلاب هستیم و وجود ۱۷ هزار شهید ترور، حادثه طبس، هشت سال دفاع مقدس و رشادت های مردم باعث شكل گیری و بارور و رشد نظام شد.

وی ادامه داد: از جانب دیگر دشمنان با تحریم ها به دنبال ساقط كردن انقلاب اسلامی هستند كه با هشیاری مردم و مسئولان از این مسیر هم عبور خواهیم كرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینكه اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار كیلومتر نگین استان های كشور است، تصریح كرد: این استان با قرار گرفتن در كریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، نقش مهمی در حمل و نقل كشور دارد. راه های روستایی از موضوعات در دستور كار مدیریت جدید وزارتخانه است كه برای آن برنامه ریزی هایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینكه برنامه اصلاح نظام اداری از طرح هایی است كه وزارتخانه در چارچوب ۱۰ برنامه آنرا دنبال می كند، اظهار نمود: هم اكنون در اصلاح ساختار و كاهش تصدی اقداماتی برداشته شد و بدین منظور انتقال سازمان راهداری اقدامی مهم برای افزایش راندمان این حوزه بود.

سیدعلایی با تاكید بر اینكه مدیریت سرمایه انسانی از محورهای دیگر تغییر است، اضافه كرد: در اولین مرحله این طرح برای استخدام ۳۰۰ نفر نیرو برنامه ریزی شده است و در این مسیر با توسعه آموزش به دنبال توسعه شایستگی ها و ارتقا سرمایه انسانی هستیم.

وی با اشاره به اینكه خدمت كردن در نظام اسلامی توفیق بزرگی است، خاطرنشان كرد: خوشبختانه مجموعه وزارت راه و شهرسازی در تمام حوزه ها همچون راه، ریلی، هوایی، معماری و … برای خدمت بی منت به مردم تلاش می كند و در جهت تحقق این مورد كار را دنبال می كند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینكه در این وزارتخانه باید تمام مدیران و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه راه وشهری انتخاب شوند، تصریح كرد: انتخاب آقای امیرخانی هم در این راستا بود كه وی در پست های مختلف فعالیت طولانی داشته است.

وی خطاب به امیرخانی، اظهار داشت: امروز فعالیت در این مجموعه نیازمند كار جهادی و خدمت بی منت به مردم است و زمان می گذرد و باید توجه داشت كه فرصت برای خدمت به مردم بسیار كوتاه است.