فردا آخرین مهلت ثبت نام كارت سوخت المثنی

به گزارش زیپو كالا فرآیند ثبت نام برای دریافت كارت سوخت المثنی كه از سوم آذرماه شروع شده بود، فردا (۲۴ آذرماه) تمام می شود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، با قطعی شدن بازگشت كارت سوخت، مالكان خودرو یا موتور سیكلتی كه فاقد كارت سوخت هستند، موظف شدند برای ثبت نام كارت سوخت المثنی به چهار طریقی كه از جانب شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام شد، اقدام كنند.
فردا آخرین مهلت ثبت نام این افراد است و به قول سخنگوی شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، هنوز این شركت در مورد تمدید فرآیند ثبت نام تصمیم نگرفته است.
اسماعیلی به ایسنا اظهار داشت: تابحال بیشتر از یك و نیم میلیون نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام موفق داشته اند كه ۳۰۰ هزار نفر از این افراد روز گذشته مبادرت به ثبت نام كرده اند.
وی افزود: هنوز معلوم نیست مهلت ثبت نام تمدید شود یا خیر؛ اما احتمال تمدید آن زیاد است.

زمان اجبار استفاده از كارت سوخت مشخص نیست
بر طبق این گزارش، بیژن زنگنه – وزیر نفت – چهارشنبه شب با حضور در گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به فرآیند ثبت نام كارت سوخت المثنی اظهار داشت: وزارت نفت با سایر وزارتخانه ها و سازمان های ذی ربط صحبتی داشت و برآورد شد كه ۱۰ میلیون نفر كارت سوخت خویش را گم كرده اند. این رقم خیلی مهم بود اما هم اكنون كه تنها سه روز تا اتمام مهلت ثبت نام كارت سوخت باقی مانده كمتر از یك میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای ثبت نام حضوری و غیرحضوری اقدام نموده اند.
زنگنه با تاكید بر اینكه بازگشت كارت سوخت جدی است، اضافه كرد: فعلا برنامه دولت روشن شدن وضعیت خودروها و كارت سوخت آنهاست. این كه استفاده از كارت سوخت چه زمانی الزامی شود پس از هماهنگی با دولت اعلام خواهد شد. دولت تصمیمی برای سهمیه بندی و تغییر قیمت ندارد.