امكان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست كارت سوخت المثنی فراهم گردید

به گزارش زیپو كالا امكان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست كارت سوخت المثنی برای مالكانی كه جهت دریافت این كارت ثبت نام كرده اند، فراهم گردید.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام نمود: متقاضیان دریافت كارت سوخت المثنی كه روزهای گذشته در سامانه های دولت همراه ثبت نام كرده اند و بعد موفق به یافتن كارت سوخت خود شده اند، می توانند با رجوع به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیكیشن خدمات دولت همراه و كد دستوری #۴* درخواست ثبت شده خویش را لغو كنند؛ این امكان تا ۲۴ آذرماه (پایان مهلت ثبت نام) در دسترس خواهد بود. بدیهی است درصورت لغو درخواست كارت المثنی، امكان احیاء و استفاده از كارت اصلی میسر است.
بر طبق این اطلاعیه، چنانچه درخواست ثبت شده در موعد مقرر (تا ۲۴ آذر ماه) لغو نشود، كارت سوخت فعلی این مالكان خودرو و موتورسیكلت ابطال و كارت المثنی صادر خواهد شد. هم چنین آن دسته از متقاضیان دریافت كارت سوخت المثنی كه لازم می دانند اطلاعات ثبت نام خویش را در سامانه های دولت همراه ویرایش كنند، می توانند تا پیش از آخر فرصت اعلام شده با رجوع به سامانه های ثبت نام، اقدام نمایند.
بر طبق این گزارش، با قطعی شدن بازگشت كارت سوخت، مالكان خودرو یا موتور سیكلتی كه فاقد كارت سوخت هستند موظف شدند برای ثبت نام كارت سوخت المثنی به چهار طریقی كه از جانب شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام شد، اقدام نمایند. این افراد تا ۲۴ آذرماه مهلت دارند برای ثبت نام از روش های معرفی شده جهت ثبت نام استفاده كنند.