وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم تشریح می كند از اختلاس سه هزار میلیاردی تا فرار خاوری

زیپو كالا: سید شمس الدین حسینی در برنامه این هفته «دست خط» درباره ی مسائل روز اقتصادی و تجربیات خود در دوران وزارت در دولت نهم و دهم سخن خواهد گفت.
به گزارش زیپو كالا به نقل از روبط عمومی دست خط، سید شمس الدین حسینی در این برنامه از چگونگی انتخاب خود بعنوان وزیر اقتصاد، التهابات سنگین بازار ارز در سال ۸۹ و ۹۰ و چرایی آن، چگونگی تدوین و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای اولین بار، اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و علل آن، پشت پرده فرار خاوری از كشور و بازنگشتن او به ایران و… سخن خواهد گفت.
« دست خط» جمعه ها ساعت ۱۷ از شبكه پنج سیما پخش می گردد و تكرار آن هم شنبه ها ساعت ۱۴ از همین شبكه پخش خواهد شد.
«دست خط» با شخصیت های كشور درباره شرایط و مسائل روز كشور و فراز و نشیب های چهل سال قبل و همینطور خانواده آنها گفتگو كرده است و یكی از برنامه هایی است كه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می پردازد.
«دست خط» به تهیه كنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمد حسین رنجبران، مدیرتولیدی محمدرضا قنادان زاده، كارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرصا منزوی تولید می گردد.
طراحی صحنه و دكور فصل جدید «دست خط» توسط پیمان قانع و تیتراژ پایانی آن با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی انجام شده است.