جدیدترین قیمت ارز مسافرتی

زیپو كالا: یورو مسافرتی امروز در بانك ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه میگردد كه نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، شعب ارزی بانك ها در صورت تكمیل بودن مدارك مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به كشورهای همسایه و مشترك المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر كشورها نمایش می كنند كه نرخ آن در شعب ارزی بانك ها ۱۳ هزار و ۶۶۹ تومان است. این نرخ امروز نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰۰ تومان كاهش داشته است.

نرخ خرید دلار در بانك ها ثابت ماند

همچنین تا ساعت ۱۴ امروز (۶ آذر)، نرخ خرید دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانك ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان است. از طرف دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانك ها باز نسبت به روز شنبه تغییر محسوسی نداشته و بانك ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۱۲۶ تومان خریداری می كنند.

نرخ خرید هر پوند انگلیس باز در بانك ها ۱۴ هزار و ۸۳۷ تومان اعلام شده است. روز گذشته نرخ خرید دلار در بانك ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۱۳۶ تومان بوده است.

نرخ خرید ارز در بانك ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به صورتی كه نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانك ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان شروع شد و به بیشتر از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان باز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانك ها نرخ خرید دلار را كاهش دادند.

بر اساس اعلام صرافی ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۵۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۷۰۰ تومان و نرخ فروش پوند باز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.