توضیحات پارس خودرو درباره تاخیر در تحویل محصولات رنو

زیپو كالا: پارس خودرو در اطلاعیه ای علت تاخیر در تحویل محصولات گروه رنو كه در ماه های اخیر صورت گرفته است را اعلام نمود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، در اطلاعیه پارس خودرو در این رابطه آمده است: ” همانگونه كه مشتریان گرامی استحضار دارند با خروج یك جانبه آمریكا از توافق هسته ای (برجام) و اعمال تحریم های ظالمانه ضد صنعت خودرو كشور، شركت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت های خود در ایران، سبب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شركت پارس خودرو كاهش داشته باشد كه این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم نموده است.

در این رابطه مذاكره با شركت رنو پارس بعنوان نماینده شركت رنو در ایران در مورد رفع مشكلات تولید ادامه دارد. ضمن پوزش از تاخیر بوجود آمده به جهت شرایط تحمیلی بین المللی حاكم بر اقتصاد و تولید كشور، تحویل خودروهای تكمیل وجه شده مشتریان محترم در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۷ صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.

همچنین در آینده نزدیك جهت مشتریانی كه درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا بعنوان جایگزین عرضه خواهد شد، همینطور مشتریانی كه درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خویش را دارند هم می توانند با عرضه درخواست خود طی یك هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشاركت و جرائم تاخیر دریافت نمایند.

مشتریانی كه خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو، جرائم تاخیر و سود مشاركت آنها بر مبنای قراداد محاسبه و پرداخت خواهد شد”.