زرآبادی: حق و حقوق فرهنگیان پرداخت شود

زیپو كالا: نماینده مردم البرز در تذكری به وزیر آموزش و پرورش، از دولت خواست كه هر چه زودتر حق و حقوق فرهنگیان را پرداخت كند.

به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم البرز، آبیك و قزوین در تذكر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذكری به وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: وزارتخانه ای كه باید رعایت و احترام به قانون و آینده سازان ایران را آموزش دهد، برخلاف مصوبه ای كه دارای امضای رییس جمهور است آزمون پایه ششم و هفتم سمپاد را برگزار نمی كند و باعث بلاتكلیفی و ناامیدی شده است. حقوق فرهنگیان پرداخت شود.

وی در تذكری به وزیر جهاد دانشگاهی و وزیر كشور در مورد سرمازدگی استان قزوین، اظهار داشت: به استان قزوین ۱۸۸۱ میلیارد تومان خسارت وارد شده كه حدود ۳۲ میلیارد تومان آن بیمه است و خسارت باید با استفاده از بیمه پرداخت شود. ستاد بحران برای پرداخت تفاوت مبلغ اقدام لازم را انجام دهد.

زرآبادی در تذكری به وزیر نیرو، بیان كرد: متاسفانه آب تابستانه استان از شبكه آب سد طالقان برخلاف مصوبات كه ۶۰ میلیون متر مكعب است، صفر اعلام شده، با این وجود در شهرستان های البرز، آبیك و قزوین كشت تابستانه نخواهیم داشت.

وی در تذكری به وزیر نفت، اظهار داشت: طرح برندسازی علاوه بر تولید نارضایتی گسترده در بین جایگاه داران و رانندگان به علت تولید واسطه گری و طولانی شدن فرآیند در شرایط پیش از برندسازی برای توزیع فرآورده های نفتی مبلغی را به دولت به صورت میانگین پرداخت می كرد، لیتری ۳۰ تومان بوده كه پس از برندسازی این مبلغ ۷۰ تومان خواهد شد بنابراین آقای زنگنه باید در مورد محل تامین مبلغ افزوده شده گزارشی شفاهی عرضه كنند.

نماینده مردم البرز در تذكری به وزیر كشور، مطرح كرد: سیاست انقباضی وزارتخانه در مورد تقسیمات كشوری باعث نارضایتی در استان شده است.

وی در تذكری به رییس جمهور، اظهار داشت: این تذكر در مورد مصوبه ناعادلانه معافیت مالیاتی كه پس از سال ۹۵ فاصله تهران را از فاصله زمینی به هوایی تغییر داد، است و استان های قم و سمنان را استثنا كرده، نتیجه این مورد بیكاری و تعدیل نیروی كار خواهد بود. عدم حضور سرمایه گذاران در استان قزوین به علت تبعیض ناروا ظلمی آشكار به مردم نجیب این استان است.